Beograd, 14. jun 2018. godine – Kompanija Imlek, sa kampanjom za Moja Kravica Trougao jogurt, dobitnik je ovogodišnjeg prestižnog priznanja Effie Award, u kategoriji Pića (Bezalkoholna pića) – Negazirana pića.
Povratak Moja Kravica Trougao jogurta na tržište nakon više od 20 godina odsustva, podsetio je sve potrošače na dobra stara vremena i probudio najlepše nostalgične emocije, što je rezultiralo impresivnim uspehom na tržištu, o čemu svedoči i ovaj trijumf kampanje za Moja Kravica Trougao jogurt, koja je u oštroj konkurenciji odnela zasluženu pobedu. Kreatori i realizatori ove kampanje koji su zaslužni za njen uspeh su agencije Leo Burnett, Communis, Direct Media, kao i agencija Right.
Effie Awards je priznanje koje se dodeljuje na lokalnom, regionalnom i globalnom nivou agencijama i
oglašivačima koji stoje iza uspešnih marketinških kampanja, koje su ostvarile ili premašile postavljene ciljeve, i tako rešile izazove pred kojima su se našli njihovi brendovi i kompanije.
„Iskoristio bih priliku da iskažem veliku zahvalnost, pre svega potrošačima, koji su prepoznali naš trud da vratimo Moja Kravica Trougao jogurt u krug porodice i oživimo stara dobra vremena. Takođe, izuzetno mi je drago što je i stručni žiri prepoznao energiju, kreativnost i trud koji smo uložili u kampanju za Moja Kravica Trougao jogurt, čime je Moja Kravica još jednom dokazala da je simbol kvaliteta, zbog čega je kod potrošača stekla poverenje koje nema cenu“, izjavio je ovom prilikom Jovan Bugarčić, Senior Marketing Manager u kompaniji Imlek.