O nama

IMLEK je regionalna kompanija koja posluje na teritorijama Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Makedonije. Pored četiri proizvodna pogona u Srbiji, u sastav Imleka ulaze mlekare Mlijekoprodukt iz Kozarske Dubice i Bimilk iz Bitolja. Otkupljujemo mleko od više hiljada farmera-kooperanata u celom regionu i sa njima ostvarujemo evropske standarde i kriterijume kvaliteta.

Tradicija duga više od šest decenija, stručni kadrovi, savremena tehnologija i stalno unapređivanje proizvodnje rezultiralo je u više od 200 različitih mlečnih proizvoda koje  „IMLEK“ svakodnevno donosi.

Istorijat

Na gazdinstvu „Lepušnica”, u Glogonjskom Ritu, podignuta je prva priručna mlekara. Time je praktično formirana mlekarska industrija Imlek. Oko 800 krava davalo je dnevno između tri i pet hiljada litara mleka koje je, u metalnim kantama, konjskim zapregama i traktorima slato na beogradsko tržite...

1953.

Unicef dodeljuje liniju za pasterizaciju i flaširanje 30.000 litara mleka dnevno.

1957.

Proizvodnja premašuje 21 milion litara godišnje.

1963.

Sprovedena je integracija Gradskog Mlekarstva Beograd u Imlek. Sistemu Imlek priključuju se mlekare u Kraljevu, Požarevcu, Gornjem Milanovcu, Velikoj Plani, Šidu i Beogradu.

1972.

U pogonima Imleka godišnje se preradi između 140 i 160 miliona litara mleka.

1977.

AD Imlek prelazi u vlasništvo investicionog fonda Salford. Ulaganjem u opremu za proizvodnju dodatno se unapređuju kvalitet mleka i proizvodni kapaciteti.

2003.

AD Imlek kupuje Bimilk u Bitolju, najveću mlekaru u Makedoniji. Nakon preuzimanja, u nju ulaže 38 miliona evra.

2007.

U sastav Imlek grupe ulazi Mlijekoprodukt iz Kozarske Dubice. Nakon integracije sa Imlekom, ova kompanija počinje ubrzano da se razvija i učvršćuje svoj status najvećeg prerađivača mleka i jednog od lidera na tržištu mleka i mlečnih proizvoda u Bosni i Hercegovini.

2008.

Potpisan je sporazum o preuzimanju Imleka od strane Mid Europa Partners, najvećeg investicionog fonda u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Fond kupuje i sve mlekare koje u sastavu Imleka posluju u Makedoniji, Republici Srpskoj i Crnoj Gori. Kapitalnim ulaganjima dodatno se osnažuju tržišne pozicije i vodeći brendovi.

2015.

Imlek potpisuje ugovor o kupovini Niške mlekare, jedne od najvećih u Južnoj Srbiji, kako bi povećao proizvodnju i unapredio njen najpoznatiji brend Vedro.

2016.
|

Društvena odgovornost

Pored brojnih inovacija i ulaganja na polju istraživanja, proizvodnje i tehnologije, Imlek vodi računa o boljem i kvalitetnijem savremenom životu stanovnika Srbije, želeći da i tu dâ svoj doprinos. Pored tržišne orijentisanosti značajno se bavi pitanjima društva i poboljšanjem kolektivne svesti i ulaže u društveno korisne akcije, uglavnom se opredeljujući za aktivnosti koje će najmlađima obezbediti sigurno okruženje i zdravije odrastanje.

Imlekove brendove potrošači prepoznaju kao kvalitetne, zdrave i ukusne, zbog čega ta kompanija, putem društveno odgovornih projekata, iskazuje i deo zahvalnosti za poverenje koje joj se ukazuje godinama. Kako bi najmlađima omogućila da uz igru prožive najlepše doba svog života − zdravo i srećno detinjstvo, kompanija Imlek je, u okviru velike društveno odgovorne kampanje „Moja Kravica − Rasti srećno”, poklonila dečija igrališta Nišu, Kruševcu i Novom Sadu. Izgradnjom tih
Pročitaj više

Zaštita životne sredine

AD Imlek ima integrisani menadžment sistem u skladu sa standardima ISO 9001:2015, ISO14001:2004. i OHSAS 18001:2007. U svom poslovanju veliku pažnju posvećuje zaštiti životne sredine i poštovanju svih akata zakonske regulative i ima uspostavljen sistem upravljanja zaštitom životne sredine od 2012. godine, što je potvrdio dobijanjem sertifikata za sistem upravljanja zaštitom životne sredine ISO 14001:2004.

Odgovorno ponašanje prema životnoj sredini jedan je od elemenata Politike AD Imleka i sprovodi se primenom načela održivog razvoja i čistije proizvodnje. Imlek je 2009. godine učestvovao u projektu ,,Čistija proizvodnja”, pod pokroviteljstvom UNIDO (United Nations Industrial Development Organization), i on podrazumeva proces proizvodnje sa maksimalnom racionalizacijom utrošaka sirovina i svih korišćenih energenata.
Pročitaj više

Misija i vizija

Misija: Obezbeđivanje zdravih, ukusnih i hranljivih proizvoda potrošačima,
u cilju podizanja nivoa svesti o neophodnosti zdravog i izbalansiranog načina ishrane.
Vizija: Ekspanzija u kompaniju sa snažnim i priznatim evropskim brendovima,
koju pokreću potrebe i želje potrošaća, a pre svega kvalitetna ishrana i zdrav način života.

Politika: Kao kompanija koja se opredelila da zadrži lidersku
poziciju u regionu u oblasti mlekarske industrije, AD Imlek odlučno sprovodi sledeće:
ispunjava iskazane i neiskazane zahteve potrošača održavanjem visokog nivoa kvaliteta i bezbednosti proizvoda; svojim kupcima obezbeđuje usluge visokog kvaliteta stalnim preispitivanjem njihovih zahteva i poboljšanjem usluga koje im pruža; neprekidno unapređuje...
Pročitaj više
Nazad
|
01 / 02

Moja Kravica Junior 250ml

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Ex saepe odio animi, dolores impedit architecto fuga quam ut, accusamus totam illo doloremque ipsum, deleniti veritatis numquam corporis commodi repellat quasi.

Moja Kravica Junior 250ml

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Ex saepe odio animi, dolores impedit architecto fuga quam ut, accusamus totam illo doloremque ipsum, deleniti veritatis numquam corporis commodi repellat quasi.

Informacije o proizvodu
Proizvod i opis
Pakovanje/SKU
mlečna mast
Rok trajanja i uslovi čuvanja
Transportno pakovanje
Proteini
Ugljeni hidrati
Energetska vrednost
Balans+ jogurt
TTOSO 1kg
1g
25 dana
12 komada
3,2g
5,2g
192kJ/46kcal