Novi Pazar dobio dve Balans+ samouslužne stanice za bicikle

Sadržaj

Novi Pazar, 4. jul 2019. godine – Kompanija Imlek nastavlja svoju društveno odgovornu akciju, pa je pored Sombora, Niša, Novog Sada i Beograda, sada i Novi Pazar bogatiji za dva samouslužna servisa za bicikle. Novopazarci će moći da na dve lokacije u gradu provere ispravnost svog bicikla, otklone eventualne kvarove i napumpaju gume, i to u centru Novog Pazara, ispred gradske uprave i na rekreacionom centru ispred sportsko-sajamske hale Pendik.

Kao i do sada, akcija koju sprovodi brend Balans+, a koja je u skladu sa vrednostima koje isti neguje, za cilj ima podsticaj stanovnika Novog Pazara na bavljenje fizičkom aktivnošću, praćenu izbalansiranom i raznovrsnom ishranom.

 „Grad Novi Pazar, kao jedan od gradova sa najmlađom populacijom u Evropi, ima veliki potencijal za razvoj biciklizma i ekoloških vidova prevoza. Donacija kompanije Imlek u vidu dve biciklističke servis stanice u skladu je sa aktivnostima koje planiramo a tiču se projekta izgradnje biciklističke staze u okviru rekonstrukcije keja reke Raške. Izrazio bih svoju, ali i u ime grada, zahvalnost kompaniji Imlek na ovoj donaciji i nadam se da ćemo nastaviti saradnju i na budućim projektima koji su za dobrobit svih nas“,

izjavio je gradonačelnik Novog Pazara, Nihat Biševac.

„Zadovoljstvo nam je što ovu veliku društveno odgovornu aktivnost nastavljamo baš u Novom Pazaru, koji smo prepoznali kao grad sa izuzetnim potencijalom za razvoj biciklizma. Verujemo da na ovaj način dodatno motivišemo Novopazarce koji se bave fizičkom aktivnošću i vode zdrav život. Brz tempo života i stres loše utiču na kvalitet zdravlja i narušavaju balans koji je značajan za uspostavljanje ravnoteže u ishrani i životu, pa je zato Balans+ jogurt savršen izbor“, izjavio je Jovan Bugarčić, direktor marketinga kompanije Imlek.

Podelite ovaj tekst:

Upišite ovde

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Scroll to Top

Koristimo kolačiće za upravljanje korisničkim iskustvom, prikazivanje personalizovanog sadržaja i postizanje poslovnih ciljeva kompanije Imlek.