Trk po srk – nova kampanja za Moja Kravica čokoladno mleko

Sadržaj

Moja Kravica čokoladno mleko je proizvod uz čiji neodoljiv i pun ukus generacije odrastaju.

Iz želje da kroz igru i edukaciju ulepšamo detinjstvo najmlađima, pokrenuli smo novu TV i digitalnu kampanju za Moja Kravica čokoladno mleko pod nazivom „Trk po srk“.

Ideja kampanje je da prikažemo Moju Kravicu kao veselog junaka koji odrastanje čini još lepšim i zabavnijim kroz edukativnu i veselu pesmicu koja govori o tome kako nastaje Moja Kravica čokoladno mleko.

Novu reklamu možete pogledati na linku.

Uživajte u neodoljivom i punom ukusu čokolade uz Moja Kravica čokoladno mleko.

Podelite ovaj tekst:

Upišite ovde

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Scroll to Top

Koristimo kolačiće za upravljanje korisničkim iskustvom, prikazivanje personalizovanog sadržaja i postizanje poslovnih ciljeva kompanije Imlek.